Hinnoittelu
Me pyrimme varmistamaan erittäin kilpailukykyiset hinnat sekä netissä että liikkeessämme. Toimitushinnat näkyvät, kun lisäät tuotteen ostoskoriisi ja monet tuotteet sisältävät ilmaisen toimitusvaihtoehdon.
Toisin kuin monet kansainväliset vähittäiskauppiaat veloitamme aina tarkan summan kortiltasi ja sinun valuutassasi. Gear4music käy tällä hetkellä kauppaa kahdeksalla valuutalla 19 eri kansainvälisen sivuston kautta.
Varastotilanne
Arvioidut toimituspäivämäärät ilmoitetaan kunkin tuotteen kohdalla. Ne riippuvat varastotilanteesta ja arvioidusta kuriirin toimituspäivämäärästä.
Kun meillä on tuote hyllyssä näytämme "varastossa"-tilan tuotesivulla ja arvioitu toimituspäivämäärä on yleensä pikainen.
Kun meillä ei ole tuotetta varastossamme, näytämme toimitukseen oletuspäivämäärän perustuen siihen, kuinka pian normaalisti tavara toimitetaan meille tai kun tiedämme seuraavan lähetyksen saapuvan. Vaikka arvioituja toimituspäivämääriä päivitetään jatkuvasti vastaamaan saatavuutta ja teemme kaikkemme että ne olisivat mahdollisimman tarkkoja, ne ovat kuitenkin vain arvioita .
Valitse toimituspäiväsi
Voit varata halutun toimituspäivän kalenteritoiminnolla ostoskorissasi. Huomaa, etta päivä ei ole vuorenvarma, vaikkakin toimitamme tilaukset yleensä valittuun aikaan mennessä.
Jos asut syrjäisellä alueella, toimitus saattaa kestää kauemmin ja jotkut palveluistamme eivät ehkä ole käytettävissäsi. Huomautamme, mikäli toimituspäivämääräsi tai palveluasi on muutettava - tämä tapahtuu kun kirjaudut sisään tai kirjoitat osoitetietosi kassalla.
Jos meidän täytyy jostain syystä vaihtaa toimituspäivämäärää, kerromme sinulle etukäteen sähkopostitse tai tekstiviestillä.
ALV ja tulli
Hinnat sisältävät Arvonlisäveron ellei toisin mainta. Olemme rekisteröity arvonlisäverovelvolliseksi 20 maassa ja tilaukseen arvonlisäverokantaa näkyy aina selvästi.
Jos olet Euroopan unionin tai Sveitsin ulkopuolella, näytämme veloitamamme hinnan ilman ALV:tä sekä kokonaismäärän (mukaan lukien ALVn)jonka teidän tulee maksaa, kun tavarat toimitetaan. Gear4music EI vastaanota todellista ALV-summaa tai mitään maksettavia tuontitulleja – tämä kerätään paikallisen tullin toimesta ja Gear4music ei ole velvollinen maksamaan tuontimaksuja, joita voidaan määrätä kuriirin tai tullin toimesta.
* Kaikki tilaukset myydään ilman tullitoimitusvelooituksia, joten muistakaa, että mikäli tilaatte EU:n tai Sveitsin ulkopuolelta, joudutte maksamaan tullin tai muut mahdolliset kustannukset. Paikalliset toimituskummpanimme saattavat myös periä käsittelymaksuja tuontitullien käsittelemisestä.
Tuotteen viitenumerot
Jokaisella tuotteella Gear4musicin sivustolla on viitenumero. Tämä viitenumero kannattaa ottaa talteen, jotta voimme tarkistaa tuotteesi tiedot.
Kun rekisteröidyn, lähettekö minulle paljon roskapostia?
Emme. Lähetämme vain viestejä, jotka koskevat tilaustasi sekä Gear4musicin uutiskirjeen muutaman viikon välein. Emme luovuta tietojasi kolmansille osapuolille.
Mistä tiedän, että tilaukseni on vastaanotettu?
Sinulle lähetetään vahvistus tilauksestasi sähköpostitse.
Viivästyneet tilaukset
Yritämme ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Sinua voidaan pyytää antamaan kopio maksukortistasi tai muu henkilöllisyystodistus. Joskus tämä tapahtuu, koska emme voi automaattisesti tarkistaa tietoja, jotka olet antanut korttiyhtiöllesi. Tämä ei tarkoita sitä, että sinulla on huono luottoluokitus tai että olet huono asiakas! Meidän pitää vain ajoittain tarkastaa tietosi, jotta kykenemme estämään petolliset rahansiirrot ym vastaavat rikolliset toimet.
Miksi tilaukseni on hylätty?
Tämä johtuu yleensä siitä, että pankki ei ole hyväksynyt tapahtumaa tai antamasi tiedot eivät ole läpäisseet turvallisuustarkastusta. Jos näin tapahtuu, voit yrittää korjata antamasi tiedot, kokeilla eri maksukorttia tai ottaa yhteyttä +44 (0)843 155 0800 lisäneuvoja varten.
Voinko noutaa tilaukseni teiltä henkilökohtaisesti?
Kyllä, mutta ette tilauksia, jotka on tehty netissä luottokortilla. Soittakaa +44 (0)843 155 0800 tarkistaaksenne varastotilanteen, jos haluatte noutaa tilauksenne.
Voinko tehdä tilauksen puhelimitse netin sijaan?
Kyllä voit. Jos olet jo rekisteröinyt verkossa, tilauksen tekeminen puhelimitse on nopeaa ja helppoa. Kun teet tilaukset puhelimitse meidän tulee turvallisuussyistä toimittaa tilauksesi samaan osoitteeseen mihin luottokorttisi on rekisteröity.
Etsin tiettyä tuotetta, mutta en löydä sitä sivustoltanne.
Lähetä meille tiedustelu sähköpostitse osoitteeseen
[email protected]