Tukematon selain
Tällä hetkellä käyttämääsi verkkoselainta ei enää tueta, ja tämän vuoksi tämän verkkosivuston ominaisuudet eivät välttämättä toimi odotetulla tavalla. Suosittelemme päivittämään tällä hetkellä tuettuun selaimeen (kuten Chrome, Edge tai Firefox) turvallisuuden, nopeuden ja yleisen käyttökokemuksen parantamiseksi.
Avainominaisuudet
Tuotekuvaus käännetty englannin kielestä - Näe alkuperäinen versio tästä
Arturia FX Collection 2 on kokoelma huippuluokan laajennuksia, jotka kattavat kaiken klassisista (uusilla kyvyillä varustetuista) kompressoreista huippuluokan contemporary kaikuihin. FX Collection 2: lla on nyt yhteensä 15 laajennuksen alkuperäisessä kirjastossa yhteensä 22, joista kolme sisältää uuden Bus FX:n ja neljä uutta Modulation FX - täydellinen sekoittamiseen ja masterointiin. Olitpa sitten musiikin tuottaja tai ääniinsinööri, tämä ammattimaisesti kuratoitu efektikokoelma varmistaa, että käytettävissäsi on kaikki työkalut äänesi muokkaamiseksi sopivaksi.
Tuotteen viite: 182480
Arturia FX Collection 2 esittelee seitsemän uutta laajennusta, jolloin kokonaismäärä kasvaa 22: een. Lisäosan laajennuksia ovat: Bus Force, Comp DIODE-609, taajuuskorjain SITRAL-295, Kuoro DIMENSION-D, Phaser BI-TRON, Flanger BL-20 ja Kuoro JUN-6. Yksi merkittävimmistä uusista laajennuksista on DIODE-609, joka tarjoaa sinulle uskollisen virkistyksen klassisesta stereokompressorista ja rajoitimesta.
DIODE-609 perustuu 33609-kompressoriin / rajoitimeen, joka on hieno rumpuille sen rapean vasteen ja klassisen analogisen lämmön ansiosta. Bus Force on virtuaalinen kanavakaista ja rinnakkaisprosessori, joka koostuu neljästä erillisestä moduulista. Nauhassa on suodatin, taajuuskorjain, kompressori ja saturaattori, jotka voidaan järjestää uudelleen äänenmuokkaustarpeidesi mukaan. SITRAL-295 tarjoaa uskollisen virkistyksen klassisesta Siemens Broadcast -tyylisestä konsolista, joka tarjoaa hienovaraiset musiikkikäyrät lämpimällä transistoritunnelmalla.
DIMENSION-D on nelimoodinen stereokuorolaajennus, joka voi jäljitellä klassisen ämpäri-prikaatin piirin lämpöä. BI-TRON on dual phaser joka tarjoaa boutique kitara polkimia tyyli asteittain kahdella piirejä, joista valita, sekä pitkälle reititys. Flanger BL-20 on uskollisesti luotu, klassinen studiohelmi, joka ulottuu heikosta stereoleveydestä monimutkaiseen yhdistemodulaatioon. Delay TAPE-201 on myös päivitetty tarjoamalla sinulle useita esivahvistusvaihtoehtoja, mukaan lukien ei esivahvistin, alkuperäinen RE-201 esivahvistin ja vasta mallinnettu Germanium-esivahvistin kyseiselle signature murtumiselle.
Älä huoli, jos et ole nähnyt tai kuullut joistakin kokoelmaan kuuluvista varusteista, jokaiselle laajennukselle on käteviä sovelluksen sisäisiä opetusohjelmia, joiden avulla voit oppia vaihdetta mennessäsi. Voit siirtyä tuhansien erikoismuotoisten esiasetusten välillä vasta uudistetun esiasetusten hallinnan avulla. FX Collection 2 sisältää yli 200 uutta esiasetusta, mikä helpottaa säätämistä lennossa. Voit jopa hallita laajennusten parametreja suoraan MIDI-ohjaimesta edistyneeksi integroimiseksi.
1973-Pre on legendaarisen 1073-tyylisen esivahvistimen uskollinen virkistys. Tämä nyt tunnettu esivahvistin mullisti äänitysmaailman 1970-luvulla. Alkuperäisessä esivahvistimessa oli innovatiivinen muotoilu, joka hyödyntää tehokkaita transistoreita ja korvaa rajoitetun tyhjiöputketeknologian. Käyttämällä TAE tekniikka, Arturia on luotu tätä klassista Preamp kanssa extreme huomiota yksityiskohtiin. Virtuaalimalli tarjoaa saman erillisen värin ja analogisen vääristymän kuin alkuperäiset, suloisesti kuulostavat äänensäätimet. Esivahvistin koostuu 3-taajuuskorjain, ylipäästösuodatin, tulotaso ja lähtö on viritettävä valvonta, jossa vintagetyyliset pyörivien säätöjen ja klassinen VU-mittarit, että klassinen vintage tyyli. Voit myös vaihtaa L / R- ja M / S-stereotilojen välillä sekä näiden kahden muuntajan välillä monipuolisuuden lisäämiseksi.
TridA-Pre perustaa suunnittelunsa harvinaiseen ja legendaariseen Trident A Range -konsoliin. Trident A Range -konsoli oli yksi maapallon tunnetuimmista musiikkikonsoleista, joka auttoi tarjoamaan äänen esimerkiksi The Beatlesille, David Jousiielle, Elton Johnille, Queenille, T-Rexille, Genesis ja muille. Sitä kunnioitettiin laajalti kauniilta kuulostavalta musiikilliselta taajuuskorjaimelta, joka tarjoaa täyteläinen ääni ja rikas sävy. Ainoastaan 13 konsolista tehtiin koskaan, mikä tekee niistä yhden kaikkien aikojen halutuimmista mikserikonsoleista. Arturia on luonut esivahvistimen ja taajuuskorjaimen uskollisen reaktion tarjoten uskomattoman äänenmuokkausvoiman.
V76-Pre perustaa suunnittelunsa himoitulle V76-esivahvistimelle, jota käytetään kuuluisissa Abbey Road -studioissa ja joka on sisällytetty REDD-sekoituskonsoleihin. V76 auttoi muokkaamaan The Beatlesin "The White Album" -äänen putkipohjaisen lämmön ja rikkaan sävyisyyden ansiosta. Alkuperäisen muotoilun pohjalta Arturia on hienosäätänyt toiminnallisuutta ja valinnut käsin parhaat elementit monipuolisuuden lisäämiseksi. Vahvistussäätöjä on tehty jatkuvammiksi lisäohjausta varten sekä taajuuskorjaimen tehostus- ja leikkausalueen hienosäätöä varten nykyaikaisiin tarkoituksiin.
VCA-65 perustuu legendaariseen DBX165A-kompressoriin. Toisin kuin kilpailunsa, 165a käytti kiinteän tilan VCA: ta puristusvaikutuksensa luomiseen. Nykyään DBX165A on haluttua mutta kiitos Arturia n TAE mallinnus olet vapaa käyttämään rajoittamattoman määrän VCA 65-vuotiaiden sekoittamisen. Sen lisäksi, että se näyttää edeltäjältä, se kuulostaa myös yhdeltä. Kun extreme, kuulet VCA65:n ominaisuuden. Tämä lisää uskomatonta läsnäoloa ja energiaa mihin tahansa lähteeseen. VCA-65 on paras valinta sekoitettaessa rumpuja, lyömäsoittimia ja bassoa.
FET-76 tekee kaikesta parempaa. Arturia on mallinnanut aidosti maailman ikonisimman studiokompressorin. Kenttätransistorin ja A-luokan vahvistimen yhdistelmä antaa hienovaraisen, mutta toivottavan sävyn jopa matalilla pakkaustasoilla. Pyöritä tuloa ja valitse yksi neljästä suhteesta tai kytke jopa "kaikki painikkeet" -tilaan, jotta kuulet FET-pohjaisen kompressorin elävän missä tahansa lähteessä. Rummut, basso, laulu, kitarat. Mikään 1176 ei ole erinomainen. Huomaat pian, miksi 1176 on ykkösvalintakompressori alan ammattilaisille, kuten Andrew Scheps, Jacquire King, Glyn Johns.
Arturia Tube STA luo uskollisesti koko amerikkalaisen työhevosen. STA oli yleistä lähetys- ja äänitysstudioissa tuotannon kulta-aikana. Alkuperäinen STA tunnettiin läheisyydestään, silkkisistä korkeuksistaan ja kylläisyydestään työnnettäessä. STA oli keskeinen osa laulua ja bassoa. Tämä johtui sen kyvystä muuntaa heikko pohjapääte lämpimiksi, harmonisesti rikkaiksi sävyiksi.
EMT140 on lopullinen levy reverb. Mikään efektien kokoelma ei ole täydellinen ilman ylellisen, sileän, täynnä rikkautta sisältävän levyn sisällyttämistä. Rev Plate-140 IS on kaikkien levyjen kaikujen äiti. Pystyt ruiskuttamaan tonnia vintage mojoja sekoituksiisi analogisen putken esivahvistimen sisällyttämisen ansiosta vahvistuksen kompensoinnilla. reverb luonnollisesti makeaa sävyä. Rev-levyssä on kolme täysin tarkkaa levyä; Punchy, EMT ja Wonderful. Tämä tarjoaa sinulle monipuolisen valikoiman sävyvaihtoehtoja jokaiseen tarpeeseesi.
Ei kopiota, emulointia eikä kunnianosoitusta. Rev-intensiteetti muuttaa tapaa, jolla ajattelet tämän tyyppistä äänitehosetta. Analysoituaan ja luoden FX-kokoelmalle koskaan tehdyt parhaat studiolaitteet, Arturia teki muistiinpanoja analysoidessaan klassikoita yhdistämällä digitaalisen parhaan yhdeksi mahtavaksi reverb laajennukseksi. Arturia kehittäjät käyttivät huippuA-luokanlgoritmisia tekniikoita luomaan rehevän, monipuolisen reverb joka kuulostaa upealta ja on helppoa suorittimellasi. Tämä on kätevä, koska haluat käyttää useita instansseja, kun kuulet sen. He myös pakkasivat sen täynnä innovatiivisia esiasetuksia, jotka hyödyntävät täysimääräisesti sen edistyneitä ominaisuuksia. Laajennukseen on myös integroitu opetusohjelma, jotta voit oppia liikkuessasi.
Alun perin keksitty lisäämään "tilaa" Hammond urutsin ääniin jo 30-luvulla, reverb on suhteellisen yksinkertainen muotoilu ripustetusta jousesta säiliön sisällä. Instrumentin ääni kulkee jousen läpi ja nostaa uudelleen sekoitettuna alkuperäiseen ääniin! Arturia TAE- ja Phi-mallinnustekniikoiden voiman ansiosta he ovat pystyneet luomaan kaiken, mikä teki 636: sta ja yleensä jousikaikuista niin houkuttelevan. True Analog Emulation hoitaa elektronisen puolen analysoimalla ja mallinnamalla tarkasti piirin toiminnan ja miten se reagoi erilaisiin audiosignaaleihin. Phi antaa meille mahdollisuuden tutkia reverb fyysistä luonnetta, miten jousi reagoi, miten säiliön resonanssi muuttaa ääntä. Voit olla varma, että saat lähinnä mitä pääset oikeaan asiaan Arturia ansiosta.
Lukemattomat muusikot kaikesta tyylilajista ja tyylistä rakastivat holy grail, ikonista silver Taiteilijat Radioheadista John Martyniin rakastivat sen sävelvoimaa. Luettelo Kuuluisa avaruudellista nauha delay käyttäjiä olisi mahdottoman pitkä, mutta se olisi "kuka kukin" vaikutusvaltainen musiikin legendoja. Kehittyneen TAE®-mallintamisteknologiansa avulla Arturia pystyy jäljittelemään täydellisesti tätä uraauurtavaa delay laajennuksena. Kaikki tämä taika, kaikki nämä oudot ja kaikki tämä legendaarinen sävy on luotu Arturia Delay TAPE-201: ssä.
Memory Brigade on Arturia rakkauskirje legendaariselle BBD: lle - tai "ämpäriprikaatin laitteelle" - joka loi revolution aikaperusteisissa modulointiefekteissä. Yksi ensimmäisistä ja varmasti suurimmista BBD-viiveistä oli Memory Man, ja hieman enemmän uudistettu Deluxe Memory Man, jonka loivat efektipioneerit Electro-Harmonix 70-luvun puolivälissä.
Kitaristit ja levysuunnittelijat rakastivat sen ainutlaatuista ääntä: tumma, suodatettu kuori, joka oli maailmoja lukuun ottamatta perinteisiä nauhaviiveitä. Perustimme Delay MEMORY-BRIGADE -tuotteen tähän legendaariseen pedaaliin, joten voit nauttia sen ohjaamasta palautteesta ja "ruosteisesta" sävystä omassa tuotannossasi. Arturia on analysoinut ainutlaatuisia TAE®- ja Phi®-mallintamistekniikoitaan monia klassisia BBD-piirejä, jotka tekivät tästä vaikutuksesta niin kuuluisan, ja loivat todellisen, analogisesti kuulostavan kunnianosoituksen näille vintage legendoille.
Arturia Delay Eternity alkoi samalla piirustuspöydällä kuin heidän palkitut, seuraavan sukupolven ohjelmistosynteettiset pigmenttinsä. He halusivat paitsi luoda delay epätodellisella modulaatiovoimalla, mutta myös halunnut integroida contemporary piirteet, jotka antaisivat sekä kokeellisten että perinteisten tuottajien kokea delay kuin koskaan ennen.
Mini-Filter perustaa suunnittelunsa ja äänensä tunnetun Moog-tyylisen 24 dB:n alipäästötikkaiden suodattimen ympärille. Alkuperäisen suunnittelun pohjalta Arturia on muokannut ja päivittänyt modernin musiikin tekijän suodatinta. Klassinen suodatin sisältyy Arturia Mini V -ohjelmistoon, ja nyt voit lisätä sen tuotantoihisi monipuolisena laajennuksena. Joustava suodatin tarjoaa rikkaan, lämpimän sävyn, joka on suunniteltu moniin sovelluksiin. Suodattimen avulla voit tasoittaa äänitiedostoja tai lisätä hienovaraisia sävyjä matalan tason äänitykseen. Modulaatio-osa koostuu kirjekuoren seuraajasta, vaihejärjestyksestä ja LFO: sta optimaalisen monipuolisuuden ja äänenmuokkausominaisuuksien saavuttamiseksi. Siinä on myös joukko esiasetuksia, jotka ovat suunnitelleet palkitut äänisuunnittelijat.
M12-suodatin on uskollinen virkistys kuuluisalle monitilasuodattimelle, Oberheimin Matrix-12: sta. Ääntä ja parametreja on parannettu ja päivitetty, joten se on yksi tehokkaimmista äänenmuokkaustyökaluista. Analogisessa suodatinäänensäätimessä on ohjelmoitavat modulaatiokuoret ja monipuolinen modulaatiomatriisi optimaalisen joustavuuden takaamiseksi. Kattavan ohjausosan ja ainutlaatuisen tonaalisuuden yhdistelmä tekee M12-suodattimesta yhden halutuimmista käytettävissä olevista virtuaalivaikutteisista laajennuksista. Se antaa sinulle mahdollisuuden luoda ja hyödyntää kaikkea sujuvista pyyhkäisyistä rytmisiin kuvioihin. Monipuolisen käyttöliittymänsä ansiosta se on ihanteellinen jopa häiriöihin ja äänikokeiluihin.
SEM-suodatin on legendaarisen Oberheim-suodattimen, SEM: n, uskollinen virkistys. Tämä monipuolinen suodatuslaajennus perustuu Tom Oberheimin uraauurtavaan suunnitteluun. SEM oli yksi tuolloin luotu vallankumouksellisimmista suodattimista, joka oli edelläkävijä 70-luvun äänelle. Arturia on tehnyt paljon työtä varmistaakseen, että se vangitsee analogisen äänen ja sävyn olemuksen, sekä parantamalla ja parantamalla suodatinta nykypäivän käyttöön. Se on ihanteellinen monille äänenmuokkaussovelluksille, lauluotteluiden ja prosessointivälineiden muotoilusta pyyhkäisyjen, rakennusten, pudotusten ja muihin. Suodatin koostuu kohinaoskillaattorista, pehmeästi leikkaavasta SEM-piiristä, porttisekvenseristä ja modulointilähteistä sekä modulaatiomatriisista optimaalisen monipuolisuuden saavuttamiseksi.