Tukematon selain
Tällä hetkellä käyttämääsi verkkoselainta ei enää tueta, ja tämän vuoksi tämän verkkosivuston ominaisuudet eivät välttämättä toimi odotetulla tavalla. Suosittelemme päivittämään tällä hetkellä tuettuun selaimeen (kuten Chrome, Edge tai Firefox) turvallisuuden, nopeuden ja yleisen käyttökokemuksen parantamiseksi.
Avainominaisuudet
Tuotekuvaus käännetty englannin kielestä - Näe alkuperäinen versio tästä
IM57A-NH on hieman huono, keskisuurella "vintage" -teholla, ja toimii hyvin sekä silta- että kaulan asennoissa.
Tuotteen viite: 12563
Gibson Gearin BurstBucker-pickup antaa nyt kitaristeille valinnan kolmesta kopiomusiikista Gibsonin alkuperäisestä "pickup-patentista", jotka antavat "Les Les Standard Standardin sen legendaarisen äänen. Kolme BurstBuckers - kaikki, joissa on kiillottamattomat magneetit ja ei-ruuvikelat, kuten alkuperäiskappaleet, edustavat vintage Gibsonin humbuckerien välisiä vaihteluja.
Alkuperäisen patenttihakemuksen replikanostokysyntä tuli japanilaisilta keräilijöiltä, ja BurstBucker tarjottiin yksinomaan Japanissa alkuvuodesta 1996. Vuoteen 1999 mennessä sana on levinnyt BurstBuckersin tuottamat ainutlaatuiset kopioäänet. Gibson USA laittoi ensimmäisen BurstBuckersin tuotantomallille Gary Moore Signature Les Paulin kanssa kesällä 2000, ja Gibsonin Custom-osasto varusteli sitten luokan 5 Les Paul, Custom Authentic '68 Les Paul Custom ja Custom Authentic '58 Les Paul Standard malleja BurstBuckersilla.
Nostotehon ja sävyjen vaihtelut tulivat epäjohdonmukaisuuksista puolien käämityksessä, mikä johtui siitä, että Gibsonin käämikoneissa ei ollut automaattisia sammutuksia 1950-luvun lopulla. Seth Lover, joka keksi humbucker, sanoi aina, että he käämivät puolat "kunnes ne olivat täynnä", ja alkuperäiset esimerkit viittaavat siihen, että työntekijät pysäyttivät käämikoneet, kun laskuri saavutti noin 5000 kierrosta. Kun kahden kelan sarjassa on erilainen kierrosluku, tämä vaihtelu tuo pienen "reunan" tai "pureman" klassiseen humbucker ääneen. Se on ääni BurstBuckers toistaa. ("Kermainen" ääni, jonka Gibsonin '57 Classicsin replikaatti on peräisin samanlaisista kelan käämityksistä.) Gibson kuljettaa sitten replikointiprosessia kaksi vaihetta pidemmälle, kiillottamattomilla Alnico II -magneeteilla ja ei kierteitä vaahdottamalla, aivan kuten alkuperäiset.